Home » , , , , , » АЛКАЛНО-КИСЕЛИНЕН БАЛАНС НА ТЯЛОТО - КОЛКО Е ВАЖЕН ЗА ЗДРАВЕТО НИ И КАК ДА ГО ПОДДЪРЖАМЕ - ВИДЕО С РУСКИ ПРОФЕСОР, Д-Р ПО МЕДИЦИНА

АЛКАЛНО-КИСЕЛИНЕН БАЛАНС НА ТЯЛОТО - КОЛКО Е ВАЖЕН ЗА ЗДРАВЕТО НИ И КАК ДА ГО ПОДДЪРЖАМЕ - ВИДЕО С РУСКИ ПРОФЕСОР, Д-Р ПО МЕДИЦИНА

Written By Georgi Kirov on сряда, 13 ноември 2013 г. | 5:36








Гледате този материал преведен на български благодарение на Диана Делева, от чиито YouTube канал са тези видеа, а това е сайта на Диана.



АКО МАТЕРИАЛА ВИ Е ХАРЕСАЛ, СПОДЕЛЕТЕ ГО, ЗА ДА ДОСТИГНЕ ДО ПОВЕЧЕ ТЪРСЕЩИ. БЛАГОДАРЯ ВИ!

5 коментара:

  1. Това са едни от най-важните клипове за здравето на съвременния човек.

    Отново Ви благодаря, Георги, че ми помагате и разпространявате важните знания за Човек и за коректността към моя труд, споделяйки клиповете, които съм превела, с указани линкове към канала ми в YouTube и към блога ми.

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей Диана и За Много Години! :)
    Винаги гледам да съм коректен с труда на другите.
    Дали би споделила защо клиповете излизат като лични и вече не са на разположение за гледане? Благодаря ти предварително за отговора! Хубава вечер! :)

    ОтговорИзтриване
  3. За много години, Георги! :)

    Всеки, който се интересува от вече готовите
    и бъдещи клипове, които ще преведа,
    може да ги открие в моя блог dianadeleva.com
    и в моя канал в Youtube.

    Взех това решение за себе си, както и
    за своите последователи и приятели във Фейсбук.


    Не съм пред бюрото си, в момента съм в БГ,
    рядко имам достъп до РС, скоро ще се прибера
    и ще продължа активната си работа по клиповете.

    Много успехи и вдъхновение през 2014!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за бързия отговор Диана! :) Успех със сайта и останалите ти проекти!

      Изтриване
  4. Здравейте Диана ! Благодаря ви от все сърце за всичкия труд и информация която доставяте ! Оценявам работата Ви и съм щастлива, че Ви открих !
    Попаднах на тези клипове, когато бяха на разположение и се гледаха свободно . Заинтригуваха ме много , но не ми стигна времето да ги доизгледам . Не ги намирам във вашия блог или канал . От Вас ли зависи , клиповете да бъдат на разположение свободно , макар и без превод ? Защото, както казвате - "Това са едни от най-важните клипове за здравето на съвременния човек "

    ОтговорИзтриване

ПОСЛЕДВАЙ НИ...
Recommend Us On Google

УСЛУГИ

ПОДКРЕПЕТЕ "ЗА ПО-ДОБРИ ДНИ" С ДАРЕНИЕ

Ако намирате информацията на сайта за интересна и полезна, можете да помогнете за развитието му, като дарите сума в размер по ваш избор! БлагоДарим ви!

ПОСЛЕДВАЙ САЙТА

КЪДЕ ЧЕТАТ САЙТА