Home » , , , , , , , » ВАЖНО ЕЗОТЕРИЧНО ЗНАНИЕ ЗА СЪЩНОСТТА НА ДУШАТА, ЕНЕРГИЯТА, ЗАЧАТИЕТО И ЖИВОТА СЛЕД СМЪРТТА (ВИДЕО)

ВАЖНО ЕЗОТЕРИЧНО ЗНАНИЕ ЗА СЪЩНОСТТА НА ДУШАТА, ЕНЕРГИЯТА, ЗАЧАТИЕТО И ЖИВОТА СЛЕД СМЪРТТА (ВИДЕО)

Written By Georgi Kirov on четвъртък, 14 ноември 2013 г. | 2:02




Гледате този материал преведен на български благодарение на Диана Делева, от чиито YouTube канал е това видео, а това е сайта на Диана.



АКО МАТЕРИАЛА ВИ Е ХАРЕСАЛ, СПОДЕЛЕТЕ ГО, ЗА ДА ДОСТИГНЕ ДО ПОВЕЧЕ ТЪРСЕЩИ. БЛАГОДАРЯ ВИ!

8 коментара:

  1. Искам да Ви благодаря, Георги, че ми помагате и разпространявате важните знания за Човек и за коректността към моя труд, споделяйки клиповете, които съм превела, с указани линкове към канала ми в YouTube и към блога ми.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз защо не мога да гледам клипа:(опитах се,но ми дава,че е частен:(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
    2. Важно!

      До понеделник ще проведа оптимизиране на моите:
      - блог, http://dianadeleva.com/
      - YouTube канал - http://bit.ly/1jsoKaX
      - FB страница
      - страници в G+

      Много клипове и линкове ще бъдат неактивни до 25 ноември.

      Благодаря Ви за разбирането и търпението.

      Изтриване
    3. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
  3. Смених линка, но настройките на ъплоудъра на видеото са такива, че не може да се вгражда, а трябва да се гледа директно в канала в ютуб. Извинявам се за това неудобство, но не зависи от мен.

    ОтговорИзтриване
  4. Клиповете с мой аудио превод могат да се гледат в канала ми в youtube.

    ОтговорИзтриване

ПОСЛЕДВАЙ НИ...
Recommend Us On Google

УСЛУГИ

ПОДКРЕПЕТЕ "ЗА ПО-ДОБРИ ДНИ" С ДАРЕНИЕ

Ако намирате информацията на сайта за интересна и полезна, можете да помогнете за развитието му, като дарите сума в размер по ваш избор! БлагоДарим ви!

ПОСЛЕДВАЙ САЙТА

КЪДЕ ЧЕТАТ САЙТА